Hvis du oplever problemer med at komme igennem til betaling, kan det være systemet, der ikke arbejder sammen med din internet-browser. Prøv at bruge browserne Chrome eller Firefox.
Hvis du oplever at din betaling afvises, kan det skyldes at fysisk NemID papkortet ikke længere benyttes ved onlinekøb. Fremover skal NemID nøgleapp bruges eller et personligt kodeord, du selv vælger, sammen med en sms-engangskode. Dit personligt kodeord skal laves igennem NETS´ hjemmeside.
Kontakt gerne egen bank hvis dit kort ikke er sat op til dette system. Man er dog altid velkommen til at ringe til os for vejledning på telefon: +45 38 34 33 88
Når du skal vælge dit nærmeste udleveringssted, skal du indtaste postnummer, herefter vil de nærmeste udleveringssteder blive tilgængelige
Når du ønsker at anvende en rabatkode, skal du indtaste koden i feltet Rabatkuponkode og derefter tryk på Anvend rabatkupon.
Ved bestilling og gennemført ordre vil dine varer blive fremsendt og leveret til leveringsadressen hurtigst muligt og inden 5 hverdage fra ordrens modtagelse.
I forbindelse med COVID-19 kan der i nogle tilfælde gå længere tid. Vi ekspederer og sender så hurtigt som det er muligt.
Ved pakker over en vis volumen er det altid Danske Fragtmænd der leverer. Det gælder f.eks. for koste med monteret med skaft.
Hvis du bestiller løst kostehoved og skaftet ved siden af, så kan vi sende med GLS
Stoleflet kan ikke bestilles online. Her skal du ringe til +45 23 84 13 64 for at få lavet en aftale.
Hvis ønsker at få sendt din pakke udenfor Danmark, skal du kontakte os via ba@blindes-arbejde.dk eller på telefon +45 38 38 00 29
Hvis du ønsker at annullere dit køb, bedes du henvende dig på e-mail: mf@Blindes-arbejde.dk eller på telefon 38380029.