FAQ – Ofte stillede spørgsmål

test-header

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

På denne side kan du finde svar på de spørgsmål som vi oftest får hos Blindes Arbejde. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Jeg kan ikke komme igennem til betaling

Hvis du oplever problemer med at komme igennem til betaling, kan det være systemet, der ikke arbejder sammen med din internet-browser. Prøv at bruge browserne Chrome eller Firefox.

Min betaling bliver afvist

Hvis du oplever at din betaling afvises, kan det skyldes at fysisk NemID papkortet ikke længere benyttes ved onlinekøb. Fremover skal NemID nøgleapp bruges eller et personligt kodeord, du selv vælger, sammen med en sms-engangskode. Dit personligt kodeord skal laves igennem NETS´ hjemmeside.

Kontakt gerne egen bank hvis dit kort ikke er sat op til dette system. Man er dog altid velkommen til at ringe til os for vejledning på telefon: +45 38 34 33 88

Hvorfor kan jeg ikke vælge pakkeshop?

Når du skal vælge dit nærmeste udleveringssted, skal du indtaste postnummer, herefter vil de nærmeste udleveringssteder blive tilgængelige

Hvorfor kan jeg ikke benytte min rabatkode?

Når du ønsker at anvende en rabatkode, skal du indtaste koden i feltet Rabatkuponkode og derefter tryk på Anvend rabatkupon.

Hvor lang er leveringstiden?

Ved bestilling og gennemført ordre vil dine varer blive fremsendt og leveret til leveringsadressen hurtigst muligt og inden 5 hverdage fra ordrens modtagelse.

I forbindelse med COVID-19 kan der i nogle tilfælde gå længere tid. Vi ekspederer og sender så hurtigt som det er muligt.

Hvorfor kan jeg ikke vælge GLS?

Ved pakker over en vis volumen er det altid Danske Fragtmænd der leverer. Det gælder f.eks. for koste med monteret med skaft.

Hvis du bestiller løst kostehoved og skaftet ved siden af, så kan vi sende med GLS

Hvordan bestiller jeg stoleflet?

Stoleflet kan ikke bestilles online. Her skal du ringe til +45 23 84 13 64 for at få lavet en aftale.

Kan jeg få tilsendt min pakke til udlandet?

Hvis ønsker at få sendt din pakke udenfor Danmark, skal du kontakte os via ba@blindes-arbejde.dk eller på telefon +45 38 38 00 29

Hvordan annuller jeg mit køb?

Hvis du ønsker at annullere dit køb, bedes du henvende dig på e-mail: mf@Blindes-arbejde.dk eller på telefon 38380029.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Følg hverdagen i en socialøkonomisk håndværkervirksomhed.
Vi udsender løbende nyhedsbreve om nye aktiviteter, gode tilbud og rabatter.